SocialSoft

Nasz SocialSoft to idealne narzędzie wspomagające różnego typu konsultacje społeczne, w zależności od Państwa potrzeb. System zbudowany jest z trzech modułów:

  • Badanie opinii i potrzeb
  • Badanie satysfakcji klientów z obsługi
  • Badanie kompetencji kadr

Każdy z nich może stanowić odrębną aplikację, która będzie zbierała dane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. SocialSoft umieszczany jest na stronie internetowej – każdy użytkownik może podzielić się swoją opinią na wybrany temat lub zgłosić potrzeby i mieć wpływ na doskonalenie procedur.

SocialSoft w prosty sposób pomoże zbadać takie elementy jak:

  • Wizerunek instytucji i pracownika
  • Jakość obsługi lub kompetencje pracowników – wiedza i umiejętności
    • Troska i indywidualne podejście do Klienta
    • Gotowość pomocy i szybkość obsługi
    • Rzetelność obsługi – profesjonalizm i staranność
  • Poziom realizacji zapotrzebowania w ofercie – produkty i usługi
  • Skuteczność procesów komunikowania

Funkcjonalności:

  • Generowanie raportów (także grafiki, wykresy) wraz z plikami PDF
  • Wprowadzanie masowych ankiet papierowych
  • Zarządzanie kontami użytkowników aplikacji
  • Wykonywanie kopii i odzyskiwanie danych

Wdrożenie aplikacji obejmuje:

  • Konsultacje w celu wypracowania odpowiednich pytań
  • Zaimplementowanie aplikacji z otrzymanymi pytaniami
  • Uruchomienie aplikacji na serwerze Państwa firmy bądź naszym
  • Wykonanie banneru popularyzującego aplikację
  • Przekazanie instrukcji obsługi

Przykładowe realizacje naszych systemów badawczych:

Nasi klienci:

© 2015 SoftBlue SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.