Wartość, którą wnieśliśmy
Najważniejszą wartością, jaką dodaliśmy, było wprowadzenie i archiwizacja elektronicznej dokumentacji medycznej w zintegrowanym rozwiązaniu EDM zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Stworzyliśmy scentralizowany dostęp do dokumentów z różnych systemów, aby umożliwić sprawne gromadzenie i przetwarzanie danych medycznych, tworząc bezpieczne, kompletne archiwum dokumentów.
Umożliwiło to zdalne umawianie wizyt pacjentów. Dodatkowo mogą się oni samodzielnie umówić się na wizytę i uzupełnić swoje dane.
System e-zamówień przekazuje zamówienia do realizacji przez podwykonawcę w formacie PIK HL7 CDA, HL7, DICOM. Są one odpowiednie dla danego dokumentu zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach prawa. Moduł obsługuje wyspecjalizowane laboratoria, które umożliwiają outsourcing badań i rejestrację wyników w zależności od rodzaju badania.
Dzięki wdrożeniu e-usług szpital usprawnił swoją komunikację z pacjentami i podwykonawcami. Pacjenci zyskali dostęp do elektronicznej rejestracji i sprawniejszy akces do dokumentacji medycznej.
System umożliwia szybką wymianę aktualnych informacji pomiędzy placówką, pacjentami i podwykonawcami. Zapewnia również dostęp do historii medycznej pacjenta przez cały dzień i eliminuje potrzebę czasochłonnej dokumentacji papierowej.
Nasze rozwiązanie oszczędza czas pacjentów i pracowników służby zdrowia.
Jakie perspektywy?
We współpracy ze szpitalem planujemy tworzyć nowe rozwiązania i e-usługi.